از تو گذشتن سخته
نوشته شده توسط : حامد

 

 
 

 

از تو گذشتــن سخـته .. باتو نبـودن درده واسه من..

 

زنده بودنم  مرگـه بدون توو عشـقت ...واسه من..

 

وجود من مال تو ...قلب تو هم مـال من عزیزمم..

 

رفـتن تو مرگ منه.. دسـتای تو تو دسـتمه

 

نگو که باید جداشیـم ..نبود تو نبـودمه

 

بدون تو کم میارم.. تا پـای جون دوسـتت دارم

 

اگه تو از من جداشی ..امـید موندن ندارم

 

واسه  با تو بودن ..زندگـی مو باخـتم

 

یه کلبه ای از عشـق.. واسه ی تو ساخـتم من

 

عاشق تو بودم.. عاشق تو هستم     

 

درای دلمو.. رو به همه بستم ..  من..!

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: